·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ekim 2019 17:00 Her sayfası öyle akıcı ki sayfaların nasıl geçtiği anlaşılmıyor. Yine sonlara doğru bitmesin diye yavaş okudum ama bu sefer hüzün de vardı o yavaş okumak istememin nedenlerinde. Çok güzel anlamlar, dersler var. Herkesin okumasını isterim. Gülseren Budayıcıoğlu'nun emeğine ve yüreğine sağlık.