İnsan Neyle Yaşar?
Her insanın kendisi için kaygılanarak değil, sevgiyle yaşadığını gördüm.
Yazar Tolstoy cevabını vermiş, zaten insan sevgiyle yaşayabilirdi ancak o zaman her şeye katlanabilirdi.Sonuçları ne kadar iyi de olsa insan sevgi ile bir iş ya da birini sevmiyorsa o işten hayır gelmez.
Yazar her şeyin geçici olup birbirimizi küçük saçmalıklarımızdan hırpalamamızı her şeyi dostça halledebiliceğimizi birimizin bazı şeylere boyun eğmemizi bize tavsiye ediyordu.
Mutlaka okuyun