10/10
·188 syf.··
2019 59. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 14 Ekim 2019 21:01
İlk defa Shakespeare okudum, dili o kadar güzeldi ki. Okuyup beğenmeyecek çok az insan vardır herhalde. Ah o Hamlet! Neler hissettiğini öyle güzel anladım ki. En yakınlarının ihanetine uğraması, intikam hırsının sönmesinden korkarak bir an önce harekete geçmeye çalışması, bulunduğu mevki dolayısıyla yapılan yalakalıklardan iğrenmesi ve bunlarla yaşamaktansa ölmenin neden mantıklı olmadığını sorgulaması... Bunlar hep Hamletvari durumlar ve düşünceler artık. “Olmak ya da olmamak işte bütün mesele bu!”
HamletWilliam Shakespeare · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202358,5bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.