9/10
·724 syf.··
Beğendi
·
2015 1. kitabı
·
18 günde okudu
·
Okunma: 27 Haziran 2015 00:00
Bu kitaba yapılacak bütün yorumların okuyucunun kafasında istemsiz bir önyargı(olumlu-olumsuz) oluşturacağını söylemeliyim. Fakat okur bunun farkındaysa bu cümleden sonraki cümlelerimi okumalarını isterim. Vu kitabı okuduktan sonra her karaktere ayrı ayrı mektuplar yazdığım doğrudur. Belli bir birikimden sonra farklı tatlar arayan okurun ister istemez uğrayacağı bir kuraktır bu kitap .Başta bir şeylerin olacağını umarak bekleyeceğiz bu durakta bir bakmasınız ki beklemeyi sevmişsiniz . Ayrılmak istemeyeceğiniz ve aslında hiçbir otobüsün gelip de bu duraktan yolcu almadığını öğreneceğiniz unutulmuş , insan denen kirliliklerden uzak bir durak... Bir kitabı asla ikinci defa okumam diyen okurlara özellikle tavsiyem.
TutunamayanlarOğuz Atay · İletişim Yayınları · 202475bin okunma
··
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.