·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Kasım 2015 00:00 Güç bireyin kendisinde olmalı . Çıplakken,yalnızken bile o gücü kullanabilmeli . Kendine birikim yapabilmeli . Bir müzik aleti çalabilmeli en tuhaf olduğu vakitlerde yada gecenin bir yarısı uyku tutmadığı için yazacak kadar birikimli olabilmeli . Konuşacak kimsesi yokken kendisiyle bir şeyler paylaşabilmeli ve kendisinden yeni şeyler alabilmeli . Hiçbir zaman için bir insana bağımlı hissetmemeli . Sevişirken bile patnersiz hareket edebilmeli. Bir manzaranın güzel olduğunu kendisini ikna edebilmeli kimseye onaylatmadan . Sevebilmeli herkesin çirkin diyebileceği güzellikleri.Yalnız bir şekilde bir maç izlerken atılan gollere aynı coşkuyla sevinebilmeli. Aşık olabilmeli yada bütün aşk budurlara inat .Kendisine dokunanı bulana kadar dilediğince müzik değiştirebilmeli .Topluma değilde kendisine ayak uydurabilmeli kısaca .İnsan, insan olmanın gücüne erişmeli gücünün onu insan etmesinden uzak .
Unutma sen böcek değilsin