İsmine aldanıp büyük bir hevesle aldığım kitap malesef okuyunca hüsrana uğrattı. Bir kitap bu kadar mı kasvetli olur. Aynı zamanda saçma bir kurgusu vardı bana göre... korku gerilim seven biri olarak pek beğenmedim. Yarım bırakmayı sevmediğim için zar zor bitirdim. Tavsiyem araştırmadan kitap almayın benim gibi:)