·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ekim 2019 12:37 Yazarın bugüne kadar okuduğum en güzel kitabı diyebilirim. İktidarın bütün tehlikesine ve karmaşasına karşın, insanların iktidara bu kadar hevesli olması ve bu heves uğruna insan aklının almayacağı vicdanının asla kabul etmeyeceği şeyleri yapması...
Keşke devam niteliğinde bir kitap daha yazsaydı.