Mükemmel bir eser sadece okuyun. Aşkın ve davetkarlığın sembolü olarak, William'ın yarattığı bir sanat eseri olduğunu düşünüyorum. Gerçekten hiç aşkın tadına bakmamış iseniz bile derinden bir tutku ile donanabileceğinizi umuyorum. Ben etkilendim iyi okumalar ! :s