Yorumlarından güzel olduğunu okuyarak aldığım bir kitaptı. Merakla başladım ama anlatımı oldun konusu olsun acayip geldi bana biraz ve sıkıldım. İncecik kitabı zor bitirdim. Hatta bence yarım kalmış çünkü sonunda aklımda kalan birkaç soru oldu. Bu durum kitaplarda en sevmediğim durum olduğundan olabilir bu haykırışım. Nobel ödülü de almış ama herhalde ben o ayrıntıyı kaçırdım. Bu konuda beni aydınlatabilecek olan varsa yazsın beklerim :)