·164 syf.····Okunma: 21 Ekim 2019 11:58 Bu kitabın varlığından da yazardan da haberdar değildim, sosyal medyada tamamen tevafuk eseri karşıma çıkan ve daha sonra ilgimi çekip, kendini bana okutturan bir kitap oldu. Öncelikle şunu söylemeliyim ki kişisel gelişim kitaplarına pek sıcak bakan biri değilim ve bu alanda Ahmet Şerif İzgörenin ‘Dikkat vücudumuz konuşuyor’ adlı kitabını okudum ve ondan sonra bu alanda tekrar bir kitap okuma cesaretini gösteremedim.Oysa o kitabı gerçekten çok beğenmiştim ve bu alanda bana kitap soran çoğu kişiye de tavsiye ediyorum. Bu kitaba gelecek olursak, yazar bizlerin günlük hayatta bilmediği veya farkında olmadığı bir çok şeyi o kadar güzel anlatmış ki ... Ben kitabı okurken ‘ ya bu da mı varmış, yok artık , bu çok ilginç ‘ gibi bir sürü dikkatimi çeken ve beni şaşırtan bilgilerle karşılaştım , aynı zamanda altını çizdiğim çok yer oldu.
Kitabın içeriğinden bahsedecek olursak,hepimiz newton’un yerçekimi yasasını ve önemini biliyoruz fakat ondan daha da önemli olduğunu düşündüğüm bir de çekim yasası varmış. Bu yasa biz farkında değilken bile olumlu veya olumsuz olan bütün her şeyi bizlere çekiyor ve bunun asıl kaynağı bizim düşüncelerimiz ve etrafımızdaki enerjiler. Hani bir söz vardır ya, nasıl düşünürsen öyle olur diye,özetle o şekilde söyleyebiliriz. Bu kitap bana gerçekten farkında olmadığım bir çok şeyin farkına varmama sebep oldu fakat kitapta yazara asla katılmadığım ve tam tersini düşündüğüm iki nokta var, o yüzden puan kırdım. Yazarın dili çok akıcı, zaten sizinle konuşur gibi yazdığı için sanki sohbet ediyormuşsunuz gibi geliyor insana.Son olarak alıp okumanız lazım ️
Bir de kitapta ‘ Yaradan ve yaradılan birbirinden ayrı değildir. Çünkü yaradılan her şey Yaradan’ın kendisindendir.’ diye bir cümle vardı ve ben bu cümleyi şu ayetle desteklemek istiyorum...
“Allah insana / Adem’e kendi ruhundan üfledi.”
(Secde, 32/9)