·544 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Ekim 2019 00:39 "Çalıkuşu" nu uzun zamandır okumak istiyordum. Nihayet fırsatını bulup okudum.İyi ki okumuşum. Hatta bu zamana kadar neden okumadım diye kendime kızdım. Çok güzel bir kitaptı. Feride'nin genç kızlıktan olgun bir kadına dönüşü, yaşadığı çaresizlik ama umudun her zaman var olması... Yazar duyguları o kadar güzel ve naif anlatmış ki ben çok beğendim. Okumanızı kesinlikle tavsiye ederim. Keyifli okumalar.