·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Aralık 2015 04:15 Nasıl bir yorum yazmalıyım ki ; kitabı anlatmalıyım. Çok çok güzel bir kitaptı. Bu kadar yorum yetmez. Ama kelime dağarcığım kısıtlı kalıyor. Şiddetle okumanızı tavsiye ederim. Zezenin büyüdükçe serüvenlerini anlatan Güneş'i uyandıralım ve delifişeği en kısa zamanda okuyacağım.