4/10
·284 syf.··
Beğendi
·
2019 22. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 24 Ekim 2019 08:21
Livaneli kitabı olduğundan sanırım çok fazla beklentim vardı. Hele ki "Kardeşimin Hikayesi" nin hemen üstüne okuduktan sonra, aynı tadı alırım sandım. Ama açıkçası çok sıkıldım okurken. Hele ki sonu bir türk filmi tadındaydı. İnce mesajlar yerlerine güzel yerleştirilmiş ama hikayesi çok da çekici gelmedi. Bunlar benim şahsi fikirlerim tabi ki, diğer kitaplarını da muhakkak okuyacağım.
Leyla'nın EviZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 201735,4bin okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.