·440 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Aralık 2015 17:18 Ayşe Kulin biraz tarzının dışına çıkmış. Distopik bir roman yazmış bence güzel okunabilir. Nedense sonunu beğenmedim ve sonuna şaşırmadım açıkcası...Farklı tarzda okumak isterseniz bence çok sürükleyici bir kitap tavsiye ediyorum.