·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Ekim 2019 21:17 Sade bir dille yazılmış güzel kitap ama adından beklenen etkiyi yaratmıyor. Bu kitabı okuyunca hiçbir şeyi kafama takmayacağım artık mutlu biri olacağım diyorsanız yanılırsınız . Kitapta bunu anlatıyor. Zira her şeyin fazlası zarar...
Kitabın ana fikri belli zorluklara karşı direnirken zorluklar yaşadığın için yakınma onlara seni geliştirdiği için teşekkür et onlarla mutlu ol