Geç bir zamanda okuduğum ama iyi ki de okuduğum dediğim ölümsüz eser. Raskolnikov'a hayran olmamak elde değil. Kitap, sizi öyle düşüncelere sevk ediyor ki, kendinizle, düşünceleriniz ve duygularınızla yüzleşiyorsunuz. Sarsıcı, etkileyici, üzücü, iç karartıcı ve gerçekçi bir roman.