Keşke böyle bitmeseydi dediğim bir kitap. Başlarda sıkıcı ve anlamsız olsada sonunda bana, kalbime hatta hayatıma dokunan bir kitap oldu. Hatta bu gün Gregor Samsa için kalbimde yas tutacağım :) . İnsan piskolojisini ve insan ilişkilerini çok iyi işlemiş bir kitap. Sadece betimlemeleri çok detaylı ve bu biyerde sıkmaya başladı. Ama sevdim.