Gregor Samsa
9/10
·74 syf.··
2019 10. kitabı
·
Keşke böyle bitmeseydi dediğim bir kitap. Başlarda sıkıcı ve anlamsız olsada sonunda bana, kalbime hatta hayatıma dokunan bir kitap oldu. Hatta bu gün Gregor Samsa için kalbimde yas tutacağım :) . İnsan piskolojisini ve insan ilişkilerini çok iyi işlemiş bir kitap. Sadece betimlemeleri çok detaylı ve bu biyerde sıkmaya başladı. Ama sevdim.
DönüşümFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022268bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.