Puan vermedi·168 syf.····Okunma: 27 Ekim 2019 20:03 selamlar.ben de bu yazarla ilk kez bu kitabını okuyarak tanıştım.dili akıcı ve sade.zaten kalın olmayan bi kitap.ben de başkale gibi bi yerde 5 yıl çalıştığım için okuduğum betimlemeler ben de sanki yaşadıklarımı başka birinden dinliyormuşum etkisi yarattı.o kar kış soğuk ..aklınıza gelebilecek her şey aslında çaresizliğin tanımı..yazar zaten tıp mezunu.askerliğini doktor olarak ücra bi yerde yapmış ve kendisi de belli bir süre morfin bağımlısı olmuş eşi sayesinde bu zorlu dönemi atlatmış.kitabında da bu yaşadıklarından esintiler var zaten.morfin bağımlısı olan doktorun günlüğünü okurken şu geldi aklıma.oo ilacıı bilen eğitimini alan artılarını ve özellikle eksilerini çok iyi bilen bi insan bile bile bu tuzağa nasıl düşer?sanırım belli bir süre bilerek yaptığı hataya daha doğrusu ölümcül sonuçlanacak hataya kızdım.sonra düşündüm ve bi insana bu kadar kötü bir şeyi yaptıran aslında çok güçlü bi duygu var .ÇARESİZLİK..görev yaptığım süre boyunca o kadar derinden ve sık yaşadım ki bu duyguyu ..kötü mü daha kötü mü arasında daha kötüyü seçtiren ölümcül duygu..sonu vauv dedirtmeyen çok olağanüstü bi kurgusu olmasa da ağızda hoş duygular bırakabilecek bir eser..