Genel olarak güzel bir kitap olsa da seri için yeterli bir final kitabı değildi. Seriyi sevdiğim için puan konusunda kararsız kaldım ama puan daha çok serinin geneli için ve hak ettiğinden yüksek. Bu türde bir seri daha okuyacağımı sanmıyorum yine de Kanbağı güzel bir seriydi, hala karakterleri ve diğer kitaplarını seviyorum.
Daha fazlası için; yorumatolyesi.blogspot.com/2015/12/yakut-c...