·56 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ekim 2019 17:23 Her kitabının sonuna geldiğimde içimden: “Ah Zweig!” diye geçirip bi 10 dk kadar kitabı elimde tutup düşüncelere dalıyorum. Sen çok daha uzun yıllar yaşayıp daha çok eser bırakmalıydın bu gezegene. Nasıl olur?Duygu ve düşüncelerin böylesine kıymetli betimlemesi nasıl yapılabilir?Bu nasıl bir aşk?Bu nasıl bir hikaye?Eserin güzelliği insanı hikayenin içine çekebilmekse eğer, bunu daha iyi yapan birini tanımıyorum senden başka.Bitmesini hiç istemediğim bir kitap daha bitti.Tanımlayacak kelime ben bulamıyorum.