·413 syf.····Okunma: 30 Ekim 2019 09:20 güzel bir kitaptı öncelikle bunu belirtmek isterim... okuduğum ilk aytmatov kitabı olması da bu yaşıma kadar aytmatov kitabı okumamakta benim ayıbım... 3-4 tane kısa hikayeyi çok güzel bir şekilde birleştirerek ortaya güzel bir kitap çıkarmış yazar...