Puan vermedi·459 syf.····Okunma: 30 Ekim 2019 20:50 Kitabın ilk yarısında bir “kaynaştırma” kitabı havası sezdim. Zira Mehmetten hayli az bahsediliyor ve pasifize ediliyordu Mehmet. Ancak yarıdan sonra daha fazla yer verilmeye başlandı. Mehmet daha aktif yer aldı.
Döneminde köylülerin ne kadar yanar döner olduğunu, insanlara güvenilmeyeceğini, yöre halkının abartıya ne kadar başvurduğunu gözler önüne sermiş. Bunun yanı sıra o insanların küçücük bir destekle ne kadar cesur olabildiklerini, nasıl kenetlendiklerini göstermiş.
Çevre tasvirleri ve ruh hali betimlemeleri gayet başarılı.