·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Kasım 2019 18:07 Yoldaşlar kesinlikle Cengiz Dağcı okumaya başlayanlar için ilk okumaları gereken kitap değil. Yalnız bi teğmenin hikayesi bu. Yurdunu bırakıp hiç bilmedikleri bi yere getirilmiş bi türlü anlam veremedikleri o savaş dedikleri insanın kemiklerini titreten bi hiçliğin ortasında kalmış üç asker. Ne için yürüdüklerini nereye yürüdüklerini dahi bilmeyen ama durmadan yürüyen insanların öyküsü. Teğmenin içinde bi çığlık gibi büyüyen o yalnız adam imgesi. Yüreği burkan bi son. Ama tam bir başyapıt. Üstada saygıyla..