Agatha Christie'nin yeri bende her zaman ayrıdır. Onun kitaplarını okurken, aynı zamanda da film izler gibi izliyorum ve inanılmaz keyif alıyorum. Yaşasaydı, ve bir şekilde yurtdışında imza gününe gitseydim muhtemelen soracağım ilk soru "Nasıl?" olurdu. Nasıl oluyor da her kitabında ayrı ayrı, ilmik ilmik böyle başarılı kurgular çıkarabiliyor. Tabi ki Porsuk Ağacı Cinayeti de bunlardan bir tanesidir. Şuan bu kitabın bitmesinde ki en güzel şey Agatha Christie ile başka bir serüvene çıkacak olmam. Bir sonraki okuyacağım kitabı kargo ile elime ulaşacak. İyi ki geçmişsin bu dünyadan sevgili Agatha'cığım. İyi ki var olmuşsun. Porsuk Ağacı CinayetiAgatha Christie