Puan vermedi·202 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Kasım 2019 16:45 Karakterlerin yüzeyselliği onlarla bir bağ kurma olanağını imkansız hale getirse de verdiği mesaj anlamında güzel bir kitaptı. Mesaj verme odaklı bir kitaptı, fakat yine de bunu bir kurguyla vermeye çalışıyorsa yazarın, bu mesajı hikayenin içinde eritmesi gerekirdi bence. Böylece hikaye daha vurucu olabilirdi. Karakterleri biraz daha tanımak ve hissetmek isterdim.