Üşümeye başladıysam;)
Puan vermedi·192 syf.··
Beğendi
·
2019 30. kitabı
Yazarın o kadar naif o kadar sıcak bir dili var ki anlattığı anıların bir parçası gibi hissediyorum. Elimde çay, yüzümde tebessüm kitabın bir köşesine kurulmuş dinliyorum. Bu kitap yazın okunmamalı gibi geliyor bana. Hava soğuk olmalı kii anıların sıcaklığının içinizi ısıttığını hissedeceksiniz. Geçen yıl okumuştum ama havaların soğumaya başlamasıyla tekrar elime aldım, iyiki aldım.
1000Kitap
Yaz Dediler AnıNecdet Subaşı · Otto Yayınları · 201549 okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.