"Yokuşları bin bir zorlukla aşmak ve sonrasında bu dağlardan özgürce aşağıya inmek durumunda olduğundandır ki; bir ülkenin doğasını ve sınırlarını öğrenmenin en iyi yolu bisiklete binmektir. Ancak bu sayede her şeyi gerçekte olduğu gibi hatırlarsınız. Oysa bir aracın içindeyken sizi etkileyen tek şey yüksek tepelerdir. Bisikletle gezerek kazanacağınız kusursuz hatıraları başka yolla elde edemezsiniz." Ernest Hemingway
Sayfa 51·Kitabı okudu
·1 alıntı·
12 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.