·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Kasım 2019 23:27 Çok bilinen çok popüler bir kitap değil sanırım, zaten tesadüfen okudum bende. Fakat okudukça daha çok bilinen bir kitap olması gerektiğini düşündüm hep.
Kitap I. Dünya Savaşı sırasında Alman cephelerinde, 18 yaşında savaşa katılmış bir gencin başından geçenleri anlatıyor. Savaşın tüm çirkinliğini, bütün zorluklarını, sefilliği, insanların nasıl insanlıktan çıkıp birer ölüm makinasına dönüştüğünü ve tüm bunlara rağmen hala devam eden arkadaşlığı, dostluğu, paylaşmayı ele alıyor.
Okurken keşke daha uzun sürse dediğim aksiyon dolu sürükleyici bir kitap. Herkesin okumasını tavsiye ediyorum.