Erguvan Mevsimi Kitap İncelemesi
2/10
·176 syf.··
2019 20. kitabı
Öncelikle yorumum:kitabı beğenmedim doğrusu. Konusu/konuları çok sıradan bir kitap,günlük hayattan alınmış olaylar, sıkıcı bir dille aktarılmış. Hadi en iyi kitaplarda bile ara sıra yazım hatası olur. Ama kitap yazım hatasından geçilmiyor?Böyle olunca,kusura bakmayın ama okuma hevesi kaçıyor insanın. "Yazar özenmemişse ben neden özeneyim ki?"diyorsun otomatik olarak. Yazar uğraşmış didinmiş ama,yine de beğenmedim.
Anket
Erguvan MevsimiFikret Eroğlu · Kumran · 201829 okunma
·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.