Kahraman Tazeoğlu'nun okuduğum ilk kitabıydı.Daha önceden hiç okumamış olmama rağmen arkadaşlarım sayesinde yazarın tarzını az çok biliyordum.Mor adıyla etkilenerek aldığım kitap beni biraz şaşırttı açıkçası.Çünkü ne kadar tanımamsamda yazardan böyle bir kitap beklemezdim.İlk başlarda kitabı anlamasanız da ortalara doğru kitap hakimiyetini göstermeye başlıyor.