Aldığıma o kadar pişmanım ki.....Fazla karakterli kitaplardan hoşlanmamam yetmiyormuş gibi devrik cümleler kuran bir yazarın kitabını okudum.ZORLA. Kitap o kadar durağan ki...Sonu evet şaşırtıyor ama ne ağlatıyor ne de bir duygu bırakıyor.Yazar yazamamış.Benzer türde kördüğüm gibi muhteşem bir kitabı okumanızı tavsiye ederim.Sonu haricinde kitap bomboştu.Bir de yazarın bir kitabını daha almışım...saçmalık.