Gayet güzel bir kitaptı.Bayıldım.Kitabın sonlarına doğru biraz sıkıldım.Karantina serisinden daha güzeldi.Çünkü Beyza Alkoç Karantina'nın 3 ve 4. kitaplarında seriyi batırıyor.Ama 3391 Kilometre'de hiçbir saçmalık yok.Heyecanla okuyacağınız bir kitap.