3391 kilometre
7/10
·472 syf.··
2019 20. kitabı
·
Gayet güzel bir kitaptı.Bayıldım.Kitabın sonlarına doğru biraz sıkıldım.Karantina serisinden daha güzeldi.Çünkü Beyza Alkoç Karantina'nın 3 ve 4. kitaplarında seriyi batırıyor.Ama 3391 Kilometre'de hiçbir saçmalık yok.Heyecanla okuyacağınız bir kitap.
1000Kitap
3391 KilometreBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201821,4bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.