İlk Zweig kitabım ve uzunca bir süre sonra ilk defa bu kadar derin ve yoğun duygu hissettiren bir anlatım tarzıyla karşılaştım. Kısa bir araştırma ile de intihar etmeden önce bitirdiği ve kendisinin son kitabı olduğunu öğrendim. Böyle kaliteli bir kalemin edebiyata katacağı çok eserler varken erkenden yitip gitmesi biz kalanlar için çok büyük kayıptır.