10/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2015 43. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 13 Aralık 2015 22:46
Bugüne kadar Ayşe Kulinle tanışmamam, benim büyük kaybım olmuş. Muazzam bir kitap. Çok çabuk bitti. Kendi yaşamını acısıyla , tatlısıyla yazmış. Evlilik hayatında verdiği kararlar , çoçukları, annesi , çok sevdiği babası.... Özgür ve çalışkan ruhu. Kitap hiç bitmesin dedim , kendi kendime.... Annesi ve Ayşa Kulin ; babası dünyaya gözlerini kapattığı an yanına uzanmaları beni çok etkiledi. Kesinlikle okunması gereken kitaplardan biri.
Hüzün - Dürbünümde Kırk Sene (1964-1983)Ayşe Kulin · Everest Yayınları · 20105,3bin okunma
·
59 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.