Kafes...
Kesinlikle kelimelere dökmenin kolay olmadığı bir kitap. Tam anlamıyla daha önce korku-gerilim tarzında bir kitap okumamıştım fakat öylesine kitaplığımda gözüme çarpıp elime aldığım bu kitap nefes kesiciydi. Tek solukta bitirilebilecek bir kitap kesinlikle.
Yazarın anlatımı başlı başına bir dünya. Kitap okuyormuşsunuz gibi değil film izliyormuşsunuz gibi bir his uyandırıyor. Ben baskıdan dolayı bir yeri okuyamadığımda film izlemeyip kitap okuduğumu fark edip silkinme gereği hissetmiştim.
Karakterlerin kişilikleri, düşünceleri, olaylar birbiriyle o kadar uyumluydu ki... Bazı yerlerde mideme yumruk yemiş gibi hissetmiştim.
Gücü, inancı, umut etmeyi ve vazgeçmemeyi aşılayabilecek bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Şahsi fikrim, bu tarz kurguları pek sevmeseniz de bence bu kitap bir şansı hak ediyor.