·222 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Aralık 2015 03:33 Insani sürükleyen bir roman olmasina rağmen kitabin sonuç bölümünde daha yoğun olaylar olabilirdi. Sonu acıklı bitti ama biraz yavan geldi. Ve Yusufun bütün herşeyi geride bırakıp gitmesini garipsedim doğrusu. Ama gerçekten güzel bir kurgusu var.