·148 syf.····Okunma: 12 Kasım 2019 18:56 Sandığından çıkan belgelerin yayınlandığı bir kitap. O yüzden eğer Sabahattin Ali okumaya başlayacaksanız bundan başlamanızı pek önermem. Zira, edebi yönden "diğer kitaplarına göre" biraz zayıf kalıyor. Ama ben kendisini çok sevdiğim için herşeyinin okunmaya değer olduğunu düşünüyorum. Tabi bu benim şahsi düşüncem.
Kitap hakkındaki düşüncelerime gelirsek;
Özellikle, kadınlar hakkında ki konuşması beni çok etkiledi. Siyasi meselelerin ve kadınların durumunun çok da değişmemiş olduğunu fark etmiş olmak üzücü bir şeydi. Bunların dışında, yarım kalan Barsak hikayesinin devamı için inceleme yazan bir arkadaşın da dediği gibi yarışma düzenlenebilir. Bence çok güzel olur, boşa gitmemesi gereken bir kurgusu var onun... Huzur içinde yat Sabahattin Ali.