·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Kasım 2019 23:28 · Jose Saramago'nun Kabil den sonra okuduğum ikinci kitabı. Kitabın başında çevirmenin bir yazısı var : Bu kitapta, yazarın kendine özgü yazım şekline sadık kalınmıştır....
Anlatım gerçekten yazara özgü bir şekilde. Cümle nerede başlıyor nerede şöyleydi böyleydi derken zaten kapılıp gidiyorsunuz. Virgüllerle oynamayı çok etkili bir biçimde kullanıyor ki kendisine The Lord of the Comma (Virgüllerin Efendisi) diyebiliriz
Kitaba gelince tek kelimeyle sarsıcı etkili insanı derinden etkileyen bir kitap. Sanırım yazarın en iyi kitaplarından biri