8/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2019 32. kitabı
·
35 saatte okudu
·
Okunma: 13 Kasım 2019 23:28
·
Jose Saramago'nun Kabil den sonra okuduğum ikinci kitabı. Kitabın başında çevirmenin bir yazısı var : Bu kitapta, yazarın kendine özgü yazım şekline sadık kalınmıştır.... Anlatım gerçekten yazara özgü bir şekilde. Cümle nerede başlıyor nerede şöyleydi böyleydi derken zaten kapılıp gidiyorsunuz. Virgüllerle oynamayı çok etkili bir biçimde kullanıyor ki kendisine The Lord of the Comma (Virgüllerin Efendisi) diyebiliriz Kitaba gelince tek kelimeyle sarsıcı etkili insanı derinden etkileyen bir kitap. Sanırım yazarın en iyi kitaplarından biri
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,2bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.