·72 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Kasım 2019 15:50 Basit ve sade bir anlatış tarzı ile Gogol vermek istediği mesajı bizlere ulaştırmaktadır.
Bugun ister düşük mevki ve kademeden insanlarım ister yüksek mevkilerdeki saygımızı kazanamamış fakat bu saygıyı hakettiğini düşünen ve sözde saygı göstermemiz gereken insanların okuması ve ders çıkarması gereken bi kitaptır. Mevkisinden dolayı övünen ve insanları hakir görenlere söylenecek tek söz;"Hepimiz Gogol'un paltosundan çıktık."