·556 syf.····Okunma: 16 Kasım 2019 00:01 Uzun soluklu bir okuma sürecinden(aynı anda birkaç kitap okuma süreci, sınavlar, yeni eğitim öğretim yılı hazırlılları...) sonra bitirdiğim. Ve kendime bu kitabı okumakta neden bu kadar geciktiğimi sorduğum bir kitap .
Joad’ların kamyonuna atlayıp sizde onlara eşlik ediyorsunuz. Büyük Burhan ve sanayileşmenin insanlar üzerindeki etkisi bu kadar güzel anlatılabilirdi. Yoksulluk, tükenmeyen umut, çaresizlik... ve daha bir çok duyguyu en derininden hissettiren bir öykü...
Joad’ların kamyonuna atlamaya benim kadar geç kalamayın derim.