·227 syf.····Okunma: 16 Kasım 2019 09:01 Yürek dağlayan ''Haw'' kitabından sonra yürek burkan kitabı ''Aşıklar Bayramı'' ile daha kalıcı bir iz bıraktı Kemal Varol bende. Kitap bir baba-oğul hesaplaşması gibi görünüyor ancak aslında affetme ve bir başkasına kendini affettirme fırsatı sunmak gerektiğini içimizi acıta acıta anlatmaya çalışmış yazar.
Kişinin kendini affetmesi, başkalarını affetmesi, kendini affettirmesi, başkalarına kendini affettirme fırsatı vermesi gibi gibi bir sürü şey.. İnsan bu kitabı okuyunca bir adım atmak için harekete geçmek isteyecektir. Hem kendisini rahatlatmak hem bir başkasını rahatlatmak için. Ve galiba çok geç olmadan o adımı atmak, atılmasına izin vermek gerekiyor. Hayat bize belki o zamanı vermeyebilir çünkü. Bence yazarımız bize bunu bir baba figürü ile anlatmış, bizler o baba yerine kimi koyarsak koyalım dost, sevgili, arkadaş, anne, kardeş.. Kimi koyarsak koyalım yine aynı sonuca çıkacaktır. Son olarak şunu diyebilirim belki de o adım için geç kaldığını düşünen insanlar için bir pişmanlık yaratacaktır bu kitap. Nereden tutarsan tut, nereden bakarsan bak yürek burkan bir kitap bu kitap.