Güzel bir kitap. Başka hayatları ve zorluklarını fakirlerin gözünden dünyayı sevgiyi fedakarlığı öğreten bir kitap. İki yoksulun birbirine duydukları sevgi ve bu şekilde ilerleyen hayatlarında birbirlerine yazdıkları mektuplar var kitapta. Bu mektuplar içinde bir sürü tecrübe anı ve olay barındırıyor