·112 syf.····Okunma: 16 Aralık 2015 11:01 Yıllar önce okuduğum kitabı birde kızımın kitabı diye okudum.
Ama 8 yaşındaki bir çocuk yada 10-12.... içindeki felsefik yaklaşımı ne kadar anlar bilemiyorum.
Kızım çok mutlu çünkü annesi onun kitabını okudu. Biraz büyük çocuklara tavsiye olunur.