·264 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Kasım 2019 12:53 İçerik açısından müthiş bir kitap olan ve birçok bilgi edinebileceğiniz,düşünce yapınızı olumlu yönde değiştireceğine inandığım bir kitap.Okunmasını önermekle birlikte okullarda da okutulması gerektiğini düşünmekteyim.Böylece kitapta şikayet ettiğimiz yıkmaya çalıştığımız tabular daha kolay halka ulaşır ve daha hızlı sonuç alabiliriz.Ataerkilik sisteminin yanlışlığı,toplum tarafından kadına veya erkeğe yüklenen tabular,insanımızın çoçuklu kişilere davranış şeklinin konu aldığı kitap bunun gibi şu an ülkemizde ve Dünya’nın en büyük sorunları anlatılıyor.Okumaya değer bir kitap.