duygusal bir başyapıt diyebilirim. duygulu ve duyarlı ressam gencimiz werther düşsel dostuna yani wilhelm'e yazdığı mektupları okuyoruz. akışı biraz yavaş ve sancılı ilerliyor. kitabı okurken çok fazla etkilenenler hatta ağlayanlar olduğu kadar beğenip ama duygulanmayanlar da oluyor. tamamen sizin tarzınıza bağlı ama kitap kesinlikle müthiş bir başyapıt. okuyacaklara iyi okumalar dilerim.