Bilmiyorum belki bende vardır sadece böyle bir şey ama bir delinin hikayesi, hayatı, kitabı beni herşeyden daha çok etkiliyor.
Belki bende de ona yakın bir şeyler olduğundadır.
Sonumu onlara benzettiğimdendir.
Bu kitapta daha çok soracağınız tek şey var deliler mı daha akıllı yoksa kendilerini akıllı sanneden insanlar mı ?
Ve bir diğer soru ise
Acı çekmemiş insan yaşamış mıdır?
Bu kitapta ikisinin yanıtı da çok güzel şekilde verilmiştir.
Mutlaka okuyun