Sürekli bir yerlere yetişmeye çalışmadan yaşayamaz mıyız?
Bir tanıdığımızı gördüğümüzde 3-5 dk sohbet edemez miyiz?
İşe giderken bir kuşa yem atacak,bir kediyi sevecek kadar vaktimiz yok mu?
En kısa sürede en çok işi yapalım diye bizi zorlayan bir güç var mı hakikaten?
Yoksa her şeye diledigimiz kadar vakit ayırmak en başından beri bizim elimizde miydi?