Puan vermedi·192 syf.··Beğendi
· ‘İçimizde hendekler var, kendimize varmayalım diye kendimizce kazılan.’ ve ‘Bir kalbimiz olduğunu hatırlamakla başlayalım işe.’ gibi sözleriyle beni benden alan bir kitap. Tüm cümlelerin altını çize çize bir solukta okudum. Şiddetle tavsiye ederim :)