·365 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Kasım 2019 01:42 Ah Necip ah!
En naif ve kalpten duygularla yazılmış ve içe işleyen bir samimiyetle anlatılmış. Aşk... Gerçekten çok güzel bir şekilde anlatılmış. Seni seviyorum bile demeden nasıl bu kadar inanılır birbirine alenen ortaya koymuş. Finali Üstad Necip Fazılın bitirişlerine benzettim. Akıcı duygu ağırlıklı ve kendinizi bulabileceğiniz bi kitap.
Tavsiye ediyorum.
Şimdiden iyi okumalar.