8/10
·172 syf.··
2019 1. kitabı
Hüseyin Rahmi’nin okuduğum ilk eseridir. Keyifle okuduğumu söyleyerek başlamak istiyorum ve tavsiye ediyorum. Ah o Anjel.. Herkesi birbirine düşürdü resmen :) Kısa yoldan zengin olma isteğiyle Fransızca öğretmek amacıyla gelmiş olmasına rağmen öğretme haricinde her şeyi yapan bir Anjel :) Geleneksel aile yaşamının bozulduğunu söyleyebilirim. İkiyüzlülüğün net olarak görüldüğü bir eser. O ağacın hikayesi zaten her şeyi açıklayan kritik bir durum ve Şemi’nin bu durumu öğrenmesiyle Anjel’in odasını basması ve sürpriz son :)
MürebbiyeHüseyin Rahmi Gürpınar · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202511,2bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.